Masz pytanie? Zadzwoń pod +48 697 570 171

FAQ

Najczęściej zadawane pytania przez klientów

Czym różni się jadłospis od schematu żywieniowego?

Jadłospis to gotowe propozycje na każdy posiłek włącznie z przepisami. Tutaj nie ma swobody wymiany produktów. Aby uzyskać pożądany cel, musisz trzymać się określonych ilości i produktów. Schemat żywieniowy daje większa swobodę – tutaj nie określamy rodzaju produktów spożywczych, tylko ich ilość – natomiast resztę dobierasz sam.

Jak liczyć czas dostępu do platformy?

Czas dostępu do Platformy liczony jest od dnia udostępniania materiałów edukacyjnych i zaleceń (nie od dnia zakupu Pakietu). Zgodnie z wybranym Pakietem otrzymujesz miesiąc lub dwa miesiące dostępu do Platformy.

Czy w pakietach uwzględnicie to, że jestem wegetarianką?

Tak, po zakupieniu Pakietu zostaniesz przekierowany do wypełnienia wywiadu żywieniowego, w którym możesz określić swoje nietolerancje, alergie lub rodzaj diety. W ofercie mamy również rozwiązania dla diet wegetariańskich, bezmlecznych, bezglutenowych i innych eliminacyjnych.

Próbowałem już wielu diet. Mam sporo problemów zdrowotnych. Nie wiem, która opcja byłaby dla mnie najlepsza?

W tym wypadku polecamy skorzystać z Pakietu 3, jest on najbardziej spersonalizowany. Ponadto Pakiet ten zawiera stałą opiekę dietetyka, co da Ci poczucie bezpieczeństwa. Jeśli jednak schemat nie jest dla Ciebie odpowiedni, a potrzebujesz indywidualnie dobranego jadłospisu do Twojego stanu zdrowia – skontaktuj się z Nami. Znajdziemy dla Ciebie rozwiązanie.

Czy jest możliwość uzyskania wskazówek co do suplementacji? Dodam, że mam poważne problemy jelitowe, z którymi sobie nie radzę.

Oczywiście, nasi specjaliści mają doświadczenie również w dietoterapii z wykorzystaniem naturalnej suplementacji. U Pacjentów z większymi problemami zdrowotnymi jest ona równie ważna co dieta.

Czy na konsultacje z dietetykiem po zakupieniu Pakietu trzeba się wcześniej umawiać?

Tak, aby zapobiec sytuacji, że Nasz dietetyk będzie zajęty inną konsultacją lub przygotowywaniem dla Ciebie materiałów i zaleceń – proszę umówić się na konkretny termin przez swoje konto na Platformie. Wtedy też na spokojnie będziemy mogli z Tobą porozmawiać.

Co jeśli mój czas korzystania z Platformy się skończy? Czy nadal będę mogła korzystać ze swojego konta?

Z Platformy mogą korzystać tylko Użytkownicy, którzy mają aktywne konto. Po upływie ważności wybranego przez Ciebie Pakietu – tracisz dostęp do materiałów edukacyjnych i zaleceń. Aby móc korzystać z nich dalej – musisz wykupić kolejny Pakiet, tym samym aktywując swoje konto lub wcześniej pobrać dostępne materiały.

Piszą Państwo, że mogę korzystać z Pakietu BIAŁEGO przez miesiąc. Dlaczego nie mogę bazować na tych przepisach przez dłuższy czas?

Dobre pytanie. Oczywiście można korzystać z przepisów dłuższy czas, jednak jeśli mamy na celu redukcję masy ciała – może nie przynieść to dalszych efektów. Należy stopniowo redukować wartość energetyczną diety, aby Twoja masa ciała nadal się obniżała – dlatego w tym przypadku proponujemy ustalić nowy plan po konsultacji z Naszym dietetykiem. Ponadto – stosowanie zamiennie 7 przepisów przez miesiąc – może się znudzić 🙂 Warto urozmaicać dietę, aby się nie zniechęcić!